Thursday, February 2, 2012

2012 **much love**

hye peeps!

it is only quick and saje-saje entry. rasa mcm sekejap je kan dh february 2012. and now seriously, sy sudah tak bole lepas pandang lagi pada bende2 yang sangat penting.

pelamin, hantaran nikah, tetamu jemputan, photographer, videographer, and semua2 berkenaan dgn nikah kawen sudah bersimpul2 kt dalam otak ini untuk saya fikir dan rancang!

yang penting...saya mahu simple and sweet. yang indah2 saje...

mesti seronok kan yang pernah naik pelamin..yang pernah dinikahi...cmnela kan rasa saat kejadian itu. pada yg dh berkahwin mesti dah ade pengalaman about all this thing. cmne debaran bile tok kadi didepan mata...huuu....

TAPI....jangan anggap perkahwinan tu hanya sekadar indah-indah saje. sebab cabarannyer lagi hebat untuk mempertahankan ikatan suci itu! janganlah sekejap je kahwin dah sibuk naik turun mahkamah. merajuk pulak dgn parents lari keluar rumah. hish..tak bagus cmtu. kau pernah? huuhuu...nmpak baik tapi hakikatnyer...itulaaa..kan dah bilang, jangan buruk2kan orang. hah tengok skang xpasal2 tau bende mcm2 yg LAGI mcm tah ape2. belum tabiat menipu lagi tu.hikhik....

thanks to fb juga menghubungkan saya dgn manusia2 baru. oh..sy dh xamek peduli hal2 yang tah pape ni. ade hikmahnyer juga!!sbb dpt tau cerita mcm2. lalalala.....

haish..sempat lagi aku menyelitkan! ofcos...kan saya dh cakap dulu. TIADA MAAF BAGIMU!

****love******

No comments:

Post a Comment