Thursday, February 24, 2011

TRUTH..

RASA FRUST
"Janganlah kamu bersikap lemah, dan janganlah pula kamu bersedih hati, padahal kamulah org2 yg paling tinggi darjatnya, jika kamu orang-orang yg beriman."
- Surah Al-Imran ayat 139 -

BAGAIMANA HARUS AKU MENGHADAPINYA

"Wahai orang-orang yang beriman! Bersabarlah kamu (menghadapi segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berkebajikan), dan kuatkanlah kesabaran kamu lebih daripada kesabaran musuh, di medan perjuangan), dan bersedialah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-daerah sempadan) serta bertaqwalah kamu kepada Allah supaya, kamu berjaya (mencapai kemenangan)."
-Surah Al-Imran ayat 200
 
 
Salam....
aku frust, tetapi cintaku untuknya. mudah2an aku dapat menjadi pendamping terbaik buatnya. Allah..hanya Kau yang mampu memberi rasa, aku ingin sedikit lagi kekuatan dan kesabaran. InsyaAllah..semua ini akan ada pengakhiran. aku cuma yakin pada jodoh yang telah Engkau janjikan, aku telah berusaha..permudahkanlah jalan kami untuk membina masjidMu, untuk menambahkan umatMu. Aminn...
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment