Tuesday, October 18, 2011

cerita makan-makan semalam

malam tadi aku tgok movie cerita melayu. alahai..itu ha..cerita klip 3gp. boleh laa..sekurang2nya aku tak tido. hehe.. sebelum tu pegi makan kat kedai larkin...asam pedas ikan merah ngan pucuk paku goreng ikan bilis. nyum nyum...banyak betul aku makan. lunch sebelum tu makan nasi jugak. mak masak pajeri terung+sambal udang. bawa bekal..satu ofice sekali makan..

habis makan rasa perut mengembung tak turun2. jalan2 pasar karat...amek tudung 2 helai.

adoi..kenapa rse bosan nk tulis ni. huhu...otak aku tgh serabut dgn project2 ni. mcm2 nk pk. jd mood tah ape2. hehe.

lepas rya berat aku naik 2 kg. cett...

 sebelum tu aku jumpe dgn abg chik, kawan baik merangkap jiran abang mase kecik2. abang chik aka dr.syam memang kecik. mule2 tu malas nk layan dia sgt..huuu...tp pastu pandai pulak dia bercerita. haishh..-perlukah sejarah negara dibuat rombakan semula.opsss......=)

oklah..pesal laa mata ni berat sangat nih.  aduhaiii...

kami gerak ke kota tinggi. nak cari baju2...

No comments:

Post a Comment