Saturday, October 1, 2011

doa restu

ya Allah...
kalau tiada kelembutan dalam diriku...maka kurniakanlah ia..
andai ia ada maka tambah kan dan kekalkan lah ia...kalau tiada santun dalam diriku maka kurniakanlah...jika ianya telah ada maka biarkanlah ia terus kekal disitu...agar aku dapat jadi wanita yang sebenar2 nya wanita..
wanita yang penuh dengan sifat kewanitaan..wanita yang terus bermastautin di hati seorang lelaki..
kukuhkan hati ku untuk mencintai dia, seteguh kasih khadijah kepada Rasulullah...pejuang hebat menegakkan agama Mu..
biar aku susah...biar aku jatuh...namun, terus berkati aku dengan rezeki dan limpahan rahmatMu..agar gagah berdiri cekal aku sebagai wanita di sisi nya...

biarlah masa kini dan selamanya bersama dia, aku diberi kebahagiaan berpanjangan, aku bangkit menjadi wanita baru yang lebih mulia pekerti, lebih elok peribadi.

kerana aku terlalu cintai dirinya...dan ingin menjadi kekasih halal baginya. selalu bersabar dengan setiap karenah, selalu melengkapi untuk setiap langkah..

untuk si dia...
bakal memiliki diriku secara mutlak, aku akan berada dibawah tanggungjawabmu...bentuklah aku menjadi insan yang hebat disisimu..

selalu cinta..... My kasih sayang!=)
amin..

No comments:

Post a Comment