Thursday, February 10, 2011

Love and Tears...

Bismillahirrahmanirrahim...

Aku tak tahu bagaimana harus aku mula tulisan ini. Aku diam..aku termenung lagi..aku fikir apa baris2 ayat yang sesuai aku tulis disini..
Orang kata blog boleh kita anggap mcm diari hidup. Ini bermakna, jika aku menjadikan blog dan tulisan ku disini sbg diariku, aku memaparkan kepada umum kisah aku. huh...Aku lihat banyak fungsinya...

Tapi bagiku..aku ingin sekali berkongsi rasa suka duka jatuh bangun aku dipentas dunia ini. Mudah2n ada org mndapat tauladan dari kisah aku.

Aku hanya hamba..
terlalu banyak silap aku dibumi ini, tapi hingga hari ini...Allah masih sayangkan aku. Terlalu sayang..terlalu cinta..sedang aku?

"Love and tears"..this is my first title. Sejujurnya, aku menulis ini kerana aku cinta dan air mataku hari ini mengalir kerana cinta. Kerana cinta juga aku terpanggil mewujudkan diri aku yg kerdil ini dalam kelompok bloggers yg ku kira sgt advance bermain dengan IT.

Aku hanya perlu menjadi diriku..sampai sini dulu ye dunia! ada kelapangan aku menulis lagi disini...

muahhh..utk semua yang merhargai cinta suci..

No comments:

Post a Comment