Wednesday, February 29, 2012

urusan masa

selamat pagi semua...

kiri kanan sudah dipembaringan..aku masih melayan jiwa.yihaaaahaaa.....=) saje nk senyum sikit.

mak aku kol. kesekian kali. "eka sibuk mak" urusan bisnes alhamdulillah semakin menjadi2. "eka tak balik mak" maaf tau mak, sibuk lagi.."eka ada hal, perlu jumpe sipolan sipolan" kemsalam semua je mak.....rutin biase, seawal pagi aku sudah laju2 siap ke ofc. waktu lunch yg hanya seciput je tu aku gunekan utk urusan postage order dari ladies2 kesayangan. agak2 bosan kt ofc aku gunekan mase layan cust online.

takde dah istilah bermalas-malasan..ingin bertiduran diwaktu senggang yg hanya sekangkang kera pon dah xde. klu sempt pon aku cume bercanda dgn makhluk2 di ofc tuuu. dgn tunang kesayangan pulak kadang2 smpi terlupa nk tanya berita. tup2 dah jam 5...oh perlu msg utk tau ape cerita sudah mkn ke belom?

aku bz smpi aku rse mcm aku ni rosmah mansor=p...kdg2 kejar2 kesana kesinun smpi masa kelegaan utk diri sendiri pun entah mane hala. ohhh...otak aku dgn urusan pejabat, hal baju2 order, preparation kawen2, semua ini membuatkan aku cuba utk mengambil mudah semua perkara.sbb aku takut aku jadi gila kalau semua aku perlu pk semasak-masaknyerrr. dan jujur, kadang-kadang jawapan aku cume utk menyedapkan hati aku pada masa itu.

hurm..apelagikan...mmg sedap dan cair lah telinga ni dgr segala macam seranah. itu ko tak bole handle, ini ko tak bole buat, sana ko tak bole tgk, sini ko tak bole hadap. stoppp. sile stopp. sebab itu saya perlu kamu...please...please..please....i need you.really i meant it. bukan hanya bercakap.atau hanya.menerima feedback dr aku yg kadang2 selalu lupa bukan buat2 lupa. tapi benar2 tiada masa!

i need you to complete me...please.....

mak, i miss you damn much! rindu nak mak suap makan!  rindu nak pegi pasar sama2..rindu nak masak sama-sama.rindu nak gosip sama2.

yg paling pentng!! saya rindu baby!! welcome to the new world sayang! makngah sayanggg kamuu.serious, rindu nak pelok cium2 kamu!

dan aku sedar,....ape gune aku bz smpi aku tiada masa untuk mereka2 yg aku kasihi...sampai urusan sekecil "itu" pun aku bole ambilmudah, tanpa aku sedar...aku sudah menyakiti hati dia. maafkan muai....

aku cuma ingin mengejar  impian...dan aku perlukan sokongan.=( okey..saya mau senym=)

senyum..dan senyum...segalanya Allah tau....=) yg penting niat jangan serong!

No comments:

Post a Comment