Monday, November 21, 2011

bile kita terpaksa hampakan harapan orang..

aku sebenarnya orang yang kalut..cepat gelabah..gabra. cepat cuak

tapi mse zmn sekolah dulu2 entah nape cikgu selalu sgt suh aku masuk pertandingan pidato, syarahan sane sini. huhh...kuat bercakap dalam kelas kot.hehe..amek ko kene ckp depan org.
tapi xtau sebelum tu darah gemuruh aku dah smpi maximum level. but fikirkan amanah yg kene pegang, selambe je lah pot pet2..
bila dah masuk alam kerjaya, aku cuba berubah menjadi lebih firm, tegas, dan berani bersuara. tuntutan kerjaya memerlukan aku untuk sifat itu selain bersabar..terus bersabar.
........................

aku cuba nak puaskan hati orang, memberi servis terbaik untuk semua pelanggan aku. dan hari ini...aku sedih. biasenyer harapan org yg diletakkan dibahu aku, selalunyer aku cube memberi yg terbaik. biar aku perlu berkorban asalkan org puas hati. kadang-kadang xsampai hati..pernah amek order customer..lepas tolak postage cuma untung rm5 shj..belum kos minyak, electrik, bayar broadband/streamyx...kire sebenarnyer xd pun untung bersih.

 aku terpaksa hampakan hati seorang customer sebab aku xdpt nk hantar baju yg dia minat. ya Allah...rasa sedih sebenarnye. tp think positive sbb kadg2 dugaan bisnes mmg mcm2.supplier kain mmg dah habes utk design tu. xdpt aku nak htr ke tailor.

nak gembirakan hati..malam ni kite tengok bola jom!!  MALAYSIA vs INDONESIA!!

No comments:

Post a Comment