Saturday, November 26, 2011

kaulah segalanya....tiada ganti tiada dua! bunch of love!!!

salam maal hijrah semua. jgn lupekan doa akhir tahun, dan masuk tahun baru ye...1433. =)

entry mcm siput sejak-sejak ni. mmg utk diri sendiri pun kadang2 sesak nafas nak cari masa rehat. 2 hari ni saya tak tau kenapa mata cepat ngantuk, dan yg best, sy dpt cukup tido, cukup lena kat tilam empuk..alhamdulillah..cukup rehat dirumah permas jaya. diri sendiri agaknya dh bagi hint supaya saya tolong berhenti seketika memikirkan hal2 duniawi..mase untuk manjakan diri sendiri. dan akibatnya...saya layan mata yg mmg dahagakan tidur yg cukup=) impaknyer..bangun pagi pegi keje sy rse lebih fresh!

minggu ni banyak event yg berlaku. 24/11/2011...genap umur emak 55 tahun. alhamdulillah..kesihatan mak makin baik, dan kami anak2 treating her birthday dinner ngan atok dan family cik boh. restoran yg jadi pilihan, Malay Village Restaurant. mule2 masuk utk amek order aku tengok sekilas tempat aku makan dengan abang. hiihii..kedudukan kerusi dan meja masih sama! oh my...itu hampir setahun lebih yang lalu. teringat asam pedas ikan merah dan komen my belon itu makanan not bad cume tak bole lawan asam pedas kukup. (tah ape akk tembam tu dh jampi kat asam pedas kukup smpi gile sgt org kedah bile mai johor!)

yg xbestnyer big baby saya itu tak dpt join us. so natrah aku angkut sekali! sanggup aku patah balik amek natrah yg kepenatan amek stok baju! darling!!! thanks so much yaaa.

ok, sy xpunye byk masa nk conteng arang di sini, hihi....layan piccas jom!

adik beradik yg xcomplete, adik snap pic ni, embam xdpt balik....

cinta untuk emak!

atok yg lahirkan emak 55 tahun yg lepas..cik boh, cik eton.
ela dgn mak.

dah 6 bulan...kite bg baby cook well in kak long tummy!!=) Ya Allah..permudahkan segala urusan kak long.

ela dgn her fiancee

jemput makan...muai masak=) kehkehkeh

 adik yg sedang giat diet!



No comments:

Post a Comment