Friday, December 9, 2011

jgn malukan diri sendiri bila kamu tidak dilayan disitu

aku tepuk tangan berkali2...haishh...

kenapa aku buat lagi. aku tak perlu memalukan diri sendiri dengan terhegeh2 di satu alam yang dikatakan fantasi.dah 2 kali aku tersasul...pastu aku sedar cepat2 aku delete. kadang2 memang dalam hati terkilan kecewa. tapi itu bahagian aku mungkin.

aku tidak akn bole diterima disitu. jadi aku pasrah. bukan redha sebab aku tidak ikhlas. tetapi terpaksa menyerah. terpaksa pujuk hati sendiri yang tidak semua org sama. sayang org juga tidak sama. yela..sayang org first class lain caranya. aku ni cuma kelas ketiga.

ayat memang pasrah kan. xpe..kurang lebih aku jujur dgn perasaan. aku tidak tipu hati aku. at least bukan hobi aku menipu. atau mencari2 idea utk menipu. akhirnya Allah sendiri yang tunjukkan siapa yang menipu siapa. mase tu mmg aku terduduk kesal. smpi nk tido..tapi rupenye hanya pejam mata. minda dan body tidak mengizinkan utk berehat. ohhh...baru aku teringat sesuatu. memang lain benar...ORANG YANG MENCINTAI SEPENUH HATI ATAU SEKADAR CINTA DALAM HATI.

tapi...aku tidak bole pandnag hanya satu sudut. kerana view org disudut itu hanya fantasi. dalam realiti..dari dulu sampai skang masa kami bersama. aku cuma takut cuma itu sekadar kebiasaan kami. ingat lagi tak ayat ni "MoU" ............itu yg sangat aku takut.

okeyla..apepun...alhamdulillah..segalanya aku tadah tangan syukur.

No comments:

Post a Comment