Saturday, December 10, 2011

nasi ayam tuan gagah berani

aku makan nasi ayam kat pusat bandar. cedap..lepas tu dah 2 3 ari ni ade org asik cakap nak buat nasi ayam!.
hehe..nampak mcm cincai kan. biaselah presentation org bujang..hambek ko, men tapau je mane yg sempat..siap nasi ayam, ayam berempah yg mendapat pujian ramai (ikhlas xtipu) sup ayam (kene tmbh garam sikit) sambal cili merah (ade org kata sedap gile, ade org kata terlebih manis). overall untuk tuan yang gagah berani...8/10!! sedap!!!!

aritu tapau nasi beryani. tapi bg saya kan..kamu letak byk rempah sangat. saya tak suke sgt bau kayu manis, bunga lawang, cengkih too much...tapi, saya makan banyak dan selera sekali! pastu kawan2 ofis pun cakap awk ade bakat masak.

saya pun senyum2 simpul. sebab memang awk terror masak kan dari saya. so lepas ni tugas memasak serah pada mu ye baby!

No comments:

Post a Comment