Tuesday, June 28, 2011

mee goreng air bandung

assalammualaikum semua...
.mendung je cuaca hari ni...sejuk...

 hari ni sibuk saya luar biasa.kenapa..semalam saya ambil cuti...hari ni masuk ofice almost 12pm. adui, serius mata ni dah tak tertahan nak mengadap komputer without screen protection. bos..klu kedekut sgt nak beli kan utk komputer aku nih...nampak gayanyer aku kene kuar bajet beli sendiri la.huhu...

last saturday aku buat training utk workers.entah hangin puting beliung ape yg dtg..aku membebel pulak kat dorang. geram sungguh bile kita tgh bercakap kat depan dok ade yg main2 kat belakang. bg soalan xreti pulak nak menjawab. last2 dok ligat membebel kat depan, ligat gak otak aku pk cmne nk buat evaluation.hah...amek kau...sorang2 kene jumpe aku jawab soalan start mnggu ni lah.mengadapla korang muke aku ni...huuhuu.

hari sabtu itu penuh emosi. entah..malam pulak boleh aku menangis mcm budak2 yg tak dapat choki2.hehe..nak tau kenapa, sbb ade org ejek2 aku, sebabnya mak ngan adik2 aku tak amik pun aku kt rumah nak pegi kenduri rumah pak njang.kete aku dahla dorang gune. aku sampai rumah dalam kul 4 tapi smpi kul9 dorang tak balik2.hampesss...mak kata kejap je, tak payah datang pun xpe!!! ade ke patut mak gelak je kat aku ckp aku mcm budak2...sikit2 nak sensitif. 

aku pun sebenarnyer pelik kenapa aku asik nak emo je aritu....

hari ahad g kenduri rumah mak timah ngan mai. 

haaa..knp tajuk entry aku mee goreng ngan air bandung? bukan aku g kenduri makan mee goreng atau ade air bandung,,xd pun. tp aku tersentuh bila dia sediakan untuk aku hasil dr kreativiti dia mencampak2 segala mcm sos dan perisa yang dibenarkan lalu terhasil lah mee goreng utk kami.air bandung tu pulak mmg dh jadi trade mark dia kot utk aku.kalau nak suruh aku lah buat air yg ade susu nih mmg xdapatlah....kenapa...sebab aku xminum susu.jd mmg xpandai nak buat air yg ade susu2 nih...thanks kamu=)

No comments:

Post a Comment