Wednesday, June 29, 2011

tak perlu kata apa-apa

hye all...good morning!

pepagi lg dah gatai tangan nak menaip. ngantuks..tu yg nk kasi sikit power utk hari ni.
ape yg perlu kita bebelkan disini?oh tak perlu membebel, cume senyum dan pasti permulaan hari anda akan ade bunga2 indah! insyaAllah....



teringat kat lagu najwa. SENYUM...suke dgn arrangement music and the lyrics. ~bila semua orang senyum...dunia tiada penyakit~senyum...tak perlu kata apa-apa!~

betul kan...dengan ekspression muka sahaja, cukup untuk orang yang pandai menilai KENAL siapa kita. ikhlas kah kita, busuk hati kah kita, mengada-ngada kah kita, manja kah kita, atau bijak pandai kah kita. owh...itu hanya untuk org yang PANDAI MENILAI sahaja. kerana AWAS!....ramai kat luar sana bijak juga LAKONAN dan SANDIWARA nyer kan.

aduhhh....bahayanyer dunia. sudah namanyer manusia.penuh muslihat dan motif2 yang tertentu. yang penting, ikhlaskan hari anda menjalani kehidupan yg penuh pancaroba! yepss....dengan pengalaman dan pemerhatian, nilailah sesiapa disekeliling anda dengan bijaksana.

sempena hari Israk Mijraj, peristiwa Rasulullah diangkat kelangit maka terpatrilah tanggungjawab kita umat manusia untuk menunaikan solat 5 waktu! ya Rasulullah...aku rindu padamu. istiqamahkan hatiku dalam melaksanakan amanahku, tugas sebagai hamba kepada Ya Rabbi.


ok zassss..................sambung keje sambil mulut makan keropok warna warni. lupe nama ape...hihi.wink2!

love!!

No comments:

Post a Comment