Wednesday, June 22, 2011

Riang Ria AYB!!!

Assalammualaikum....selamat petang!!

hah...da ptg ni baru muai terhegeh2 nak update blog. keletihan hari ini kerana kekurangan tidur dan perlu buat-buat fokus pade kerjaya! (uhuk uhuk**) dlm otak ni sangat serabut laa....planning mid year semua terabur nih. banyak yg pending. 2 ari lepas bos komplen aku la. hampagasssss* esoknyer terus aku halfday.opsssss....hikhik...

ada makan-makan kat ofice, utk birthday and utk workers yg akn menamatkan kerjaya cemerlang di ayambest!!*uhhh...cemerlang ke. btw, utk adik kacak yg bakal terbang ke kampung halaman...wish u the best of luck! kau jangan nakal2 bah..nanti takda orang mau sama kau.hikhikhik...

ok..layan gbr jap...

wahai hafiz...hope we can meet you again!!! (dulu mule2 dia dtg degilnyer..tp bile dah lama2, dah pandai wat keje..he is the best! rajin walaupun mulut tu ade je nak cakap.lepas tu klu meting ke training dia lah org yg paling lambat berkumpul.konon2!..huhu) bikin muai geram sama ini budak...hoho.







sebahagian gbr yg dapat dipublish. hari ni muke tak siap sikit...heehee...so malas sgt nk bergambar bagai. inilah famili dlm kerjaya aku. pekerja-pekerja yg menjadi tulang belakang ayambest yg sememangnyer dekat dihati aku selalu. 

korang tgklah betapa gile kuasanyer aku kan.haha...aku senang utk tidak membeza-bezakan siapa aku dan mereka. ada ilmu aku yg dikongsi bersama mereka...dan yg pasti selama 2thn aku disini, terlalu banyak pengalaman mereka yang dapat aku belajar.thanks you all!


No comments:

Post a Comment