Friday, June 24, 2011

An-Nisa'>>>>>

Wahai Kaum Hawa, Kita cuma An-Nisaa. Para pendosa yg terbyk di neraka. Lantas walau tak setabah para Mujahidah Namun Tabahlah pada ketetapan Allah Kerana padanya ada Syurga! Walau tak semulia para wanita sirah Tapi muliakan diri dgn agama yg memelihara krn padanya ada Pahala! Walau tak sesabar para wanita solehah Namun sabarkan jiwa pd nafsu dunia yg menyeksa Krn padanya ada bahagia!
wanita CANTIK:
=melukis kekuatan melalui masalahnya
=tersenyum di saat tertekan
=tertawa di saat hati sedang menangis
=tabah di saat terhina
=mempersona kerana memaafkan
=mengasihi tanpa meminta belas
=bertambah kuat dalam doa&pengharapan illahi..
 
**************************************************
ya Allah...ku mohon agar keberkatan Jumaat pada kali ini memberi sinar baru dlm kehidupan aku..Kau berikan aku limpahan kekayaan kasih sayang tulus utk aku istiqamah memegang jalan ini. Terima kasih memberiku peluang untuk sekali lagi aku bernafas dalam cinta. Aku juga mengharapkan pengakhiran yang baik dalam hubunganku. aminn.....
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment