Tuesday, January 17, 2012

flashback lapik lapuk..terjelepuk

salam haters,

kamu masih mahu membaca nukilan saya? yang mungkin bakal menyakitkan hati kamu. maafkan saya, kerana saya sudah mengistiharkan, tiada maaf lagi untuk kamu, kamu, dan kamu....yang seperjuangan sekelian haters. 

saya kejam. 

saya tunduk pejam mata diam, merenung ke langit..mencari pokok hijau. dan kalau saya berada di shah alam, pasti saya berlari ke tasik shah alam. melayan perasaan....didalam setitik ruang lingkup dunia. dulu..itu tempat saya. disitu saya suka buang segala masalah...saya lihat tasik..saya lihat rimbunan pokok menghijau, damai.....

cuma dalam aman damai itu, ada mata yang memerhati saya, hurmmm........tidak perlu saya lukis lebih indah, saya tidak mahu. biar berlalu. terus pergi kau dari hidup aku. selamanya.....

saya ikhlas, saya saya tiada dendam sebenarnya. untuk apa ya berhati busuk, berprasangka dan apa shaja perangai jelik. sangat meloyakan hingga mahu saja muntah hijau. 

hati saya sudah keras . 
selepas setahunn saya mmenyepikan diri mendoakan yang baik-baik, mengharapkan yang indah-indah saja buat kamu...seikhlas hati.  tetapi.................diam lagi. juga malas nak cerita panjang. sebab kamu punya hati yang penuh kepura-puraan, spesis kamu memang mudah ditemui. 

to lovers,

segala perubahan diri bermula dari HATI. ulekan hari yang baru dengan HATI yang benar2 bersih...cara mahu polish hati? banyakkan selawat..berzikir..


No comments:

Post a Comment