Monday, May 16, 2011

blossoms into a career woman

hihi...me with the production workers. mereka selalu bilang..mizmuai jgn la marah2..alaa darlings2 semua..i marah2 manja je kat u all! this pic taken untuk celebrate 10 org workers punye birthday. just a simple lunch and cake for them sebagai tanda perhargaan utk dorang yg brtungkus lumus kt bawah. saya kagum dgn kamu2 semua...!

yg ni pulak lalink2 i kat ofc...manyaknyer kamu bantu i.utk masalah perasaan jugak.auuwwww....both of u so cute in my heart.hihi..psstt...segala rahsia kita simpan sama2 yekk.. muah muah..bigkiss utk kamu 2 org bunge saya diofis. and tak lupe happy ulangtahun miss maisah!! lepas ni smbung study rajin2 ye yangg...

ok back to our main topic, aduii..aku sekarang ni tgh confuse nk meneruskan hajat utk tukar tempat keje baru ke x. resume aku dah prepare and update yg mane perlu. sayangnyer aku with my workplace now. dah 2 thn since abes study and this is my first job! huuu..rse terharu bos aku terima aku after 2 times tough interview session! cuak mak nyahhhh....haha.

kat sini aku kenal the real food world. dari sekecik kuman which is my part la nk kene detect bahaya ke x. rnd produk baru, huu...perasan la kejap jadi master chef. sampai gemokkk aku dibuatnyer mase mule2 masuk keje. mane taknyer..sgt teruja beb dgn bau2 yg enak  dri dapur western kak siti(incharge western yg aku sayanggg!love u kak siti!) makan tak hengatt la muai nih. dgn sensory evaluation yg kalau bg aku haruslah makan berkali2 utk pastikan aku punyer komen boleh diterima pakai.huahuahua...kecik ati i tau yang if u just ignore my comment after i menambahkan kalori in my tummy.hehe

part ni paling aku malas...yeayyy...sape pandai teka?>>>>>> audit la yayang! i malas u..mase first time kene audit.huh...keluar peluh 'jantan' i. ehh..ade ke? harusla ade peluh kan....rse mcm nk rebus je file2 semua masuk dlm kepala otak. almaklumlaa..sy budak baru blaja. wink2!

and now....after 2 years sy mule bertapak dan menyusuri kehidupan berkerjaya.....wahh..ayat aku.(mampuih nat perli aku ayat a samad said! nanti kau natrah!!!hhahaha) sy sudah boleh berdiri atas jenama Muhaini Binti Ibrahim. huuhuu............a lot of thanks to semua2 yang banyak berjasa kepada saya. insyallah...semua saya mohon dibalas dgn kebaikan dari Yang Maha Kuasa. amin....

bighugs frm mizzmuai.

No comments:

Post a Comment