Saturday, May 21, 2011

princess-yang-kelam-kalibuT-

ayambest office, 10:02 (jam pc aku)

pagi ni aku sgtlah kengantukan yg amat. rase melayang2 je nih.tutup fail jap..ehh..entah apela aku buat pg td.rse mcm xd tersentuh ape2 kot.huuu setakat menyain2 yg 5 minit leh siap aku sengaja buat smpi sejam.hikhik..konon2 check..padahal kemamauuuuu....evi pulak demam and dia cuti harini.xd geng pot pet2 la aku.abg hasib entah hilang mane since pg td.hooraayyyy...ofice ini aku yg punya! haha. gile kuasa nyahhhh

harini dressing aku masuk2 ofc org ckp aku mcm nk g sport center. bukan ofc.huhu...pakai track suit and t shirt cap ayam jer. ape bulee buat, bangun2 tido td mandi2 capai je ape yg plg mudah and simple. lgpun arini halfday..no appointment or vip yg kne jumpe.cetttt..minggu depan bos aku g holiday seminggu. waduh2...nak holiday sebulan pon i ok je bos! hehe

ehhhh..tetttttt...pesal aku ngantuks nih. haiii la setan yg senggayut2 kt mata ku ini.pegila kau...cisss bedebah.haha.

punca-punca aku ngantuk ialah:
  • aku berjalan-jalan tak hengatt malam tdi. aku g giant sebelum tampoi (lupe nme tempat laks) yg scary dow! gile ni laa first time aku rase giant plg menakutkan dan paling sunyi. giant dilanggar garuda. kata dia...!
  • pastu aku g pulak giant tampoi, xlama kat sini sbb dh target bende nk beli. selamat la aku beli tv cabinet.chumell and harga nyer seperti harum selepas mandi lah. kedai furniture kt situ owner dia melayu and dia punye tagline harga sume lawak wat aku tersenyum2..nti len kali aku captured pic.
  • aku jenjalan area tampoi,,masuk kipmart. dpt beli handbag color putih. yeay2! cantek la pulak....entah bape lame lak tahan kali ni.sbb aku beli brand cap ayam je.huhu...layan kan je semua aku nih..murah mahal aku xdla pk sgt klu barang utk aku.dah rosak ganti...senang kan? akan ku kenang jasa beg hitam berkilat yg aku beli kat kluang. sbb kau dh terputus tali..aku terpakse letak kau diam2 ye bag kt umh. nk buang cam sayang lgi..hehehe...masuk pulak jakel, alaa..abes suda jualan lelong. xbeli ape2 pon..
  • jam dah ke angka 11 nih ....pergi lak pasar karat. berkarat otak aku bile check2 kt purse duit aku tinggal 20 hengget je..dup dap la jantung aku..minyak xisi lg pulak. cepat2 pusing sane cari maybank. huhhhh...lega. aku jenjalan dan terus jenjalan...nmpk blueberry cheese tart, choc tart and strawbery tart. mmg terbaekkk!!! i like so muchhhh. nyum2...kt kete ade lg tinggl 2 ketul.
  • sedar2 smpi umh almost 2am........nk kene bgun pulak.5.30 bgun2 macam ayam berak kapur. terus nk siap2 g keje..
dgn hanya 3jam je tido dan suasana ofice yg nyaman tanpa ade suara...aku rase seperti melayang dan terbuai.......tgh pk mlm ni nak masak ape. opss lupe nk btau. mlm ni ade potluck dinner kt rumah mak angkat aku and budak2 office skali. dlm otak aku ni tgh pk2 ape yg best and simple je. ape ek???

hurmmmmmm.........nk tido sat naaa...tata.hehe.....muah muah..bighugs frm mizzmuai=)

No comments:

Post a Comment