Monday, May 23, 2011

salam Nur Kasih Yg Kesian...

hye eberibadiiiiii.......
hehe, nk citer nih. meh meh sini dengar nii....

semalam kan ade org tgk nur kasih.dahla masuk lambat setengah jam. overall nyer adalah langsung langsi gile...xbeshhh la khabir bhatia oi. cume aku ni sebab dh masalah mata ni mudah sgt nak nages part sedey2 tu kan..terkeluar gak air mata ayu aku nih.haippppp....nyampah aku, aku lak yg menjiwai watak lebih2. membazir air mata je....

tp kan...aku rase ade gak bende positif dr cerita tu.
  • aku nak memiliki cinta sehebat nur amina. dulu punyerlah suami dia tak heran langsung kat dia..tp dia menjadi yg terbaik utk suami dia. hingga lah suami dia tersungkur jatuh...nur amina lah yg setia kat sisi suami dia. huh.....kesabaran dan air mata dia di balas dgn cinta tulus oleh si suami yg bertimpa2 malangnyer...
  • ketabahan dia untuk mencari suami yg hilang...kerana dia yakin adam menunggu dia.sebak nyerr la aku time nih. mungkin scene tu nmpk simple.tp value utk slot tu sgt tinggi bg aku. adam sanggup mencari cincin dan sarung semula dijari nur amina...ya Allah...cinta mereka...=)
opssss...kan aku dh kata...aku lak yg terlebey2 menjiwai watak.hihi...biaselah, aku ni klu tgk citer melayu mulelah konon2 nk letak diri tu jd pelakon gak. tah hape2 yek....hidup xusahla berfantasi sgt muai oiii....

tata..

No comments:

Post a Comment