Thursday, May 19, 2011

its LOVE

kalau cakap pasal love,cintan cintun ni..sebab tu org banyak bg jawapan cinta itu sukar ditafsirkan..didalam cinta tu terlalu byk perasaan. siapa berani untuk bercinta dia sebenarnya hebat! yee...semua org ada keberanian itu, syabas..anda hebat! 

kenapa kamu..kamu...dan kamu..semua hebat? kerana dr perasaan cinta itu lahir rasa tanggungjawab yg tidak mampu kamu perolehi dari semua orang, atau untuk semua orang. yg pasti kamu takkan mampu atau sekiranya kamu mampu pun, pasti hasilnya berbeza jika kamu mencintai SEORANG sahaja. aku tidak mahu menolak hukum lelaki dibenarkan berkahwin 4..tp itu hakikatnya. berbini seorang dan berbini sampai 4 hasilnya tidak sama!!=)

dan aku...aku menyintai dia apa adanya...aku menyayangi dia apa adanya, kerana ade org bilang dan aku percaya
"True love doesnt just fill your heart, it overflows into your whole body and soul"

hoho..apelah yg aku merepek ni.entahla..nape pulak hati ni rasa sayu nak berjiwa2 nih.mungkin sebab aku masih mencari siapa yang akan teguh untuk membimbing aku, dan teguh memimpin tanganku kesatu daerah perkahwinan yg lagi besar dugaan, lagi banyak cabaran...lagi HEBAT perasaan. InsyaAllah...aku yakin, Allah memberi perasaan sedih dan kecewa, rindu dan airmata kerana aku yg terpilih. semua rasa yg ada dalam hati aku ni semua dtg dari Allah juga, untuk aku lebih mengingatinya 

ahhh...rasa berdosa pulak dgn statemen ni muai...bila sedih dan kecewa, time nilah kau terhegeh2 tadah tangan doa kat Allah..baru kau nak ingat Dia kan. kau lupe Allah sayang kau lebih dari org lain...Allah sentiasa ada disisi kau tiap masa..Allah selalu mendengar suara hati kau..tp kau ni muai mudah lupe..bila kau dapat ape kau nak..kau lupe Allah...sedangkan kau yg berjujuran air mata mintak dari Dia...

masyaAllah...mudahnye aku leka kerana cinta. 

hurmm...yg bestnyer pasal keje aku pulak..esok untuk external audit dr jabatan veterinar cancel! yes... aku xdlah bz sgt. semalam aku dah tido mati 12 jam..abes drama2 melayu aku terlepas..haha. malam ni dah berkira-kira nak g tgk wayang. hasrat nk tgk wayang ni pun sebenarnyer dah lama terbuku dihati, selalu tak dizinkan...haishhh....mudah2n mlm ni jadi la aku nk layan Nurkasih The Movie....jom jom...jumpe kat cinema.cinema mane? opsss....xleh la btauuu...hehehe.

oklaa...tata..mizzmuai nak sambung keje la..ade lg satu dua repot yg dah berhabuk xsiap2. malasnyer kau muai! hobi baru aku skang ni surfing website masak2 yg best utk cari resepi berkhasiat. yg xd minyak la..yg xpki santan la..almaklumla skang ni proses menjaga kesihatan. dah tua2 ni kene la maintain sihat dalam dan luar. lagi2 pempuan cantik2 mcm u ols semua tuuuu....wink2. muahhhh darlings and thanks drop ur eyes kat entry nih.lebbbiiiuuuuu...

bigkiss frm mizzmuai=)

No comments:

Post a Comment