Tuesday, May 31, 2011

hati Rasa Pilu

bismillahirrahmanirrahim...

isu psl hati ni mmg ade2 je kan..hurm..kuatlah iman untuk semua yg berlaku. apa yang amat memilukan aku sampai aku rase ingin sekali aku terus menitiskan air mata...ye..dan aku telah pun menangis. huh...mudahnye kan..ini jelah kekuatan aku. aku lahirkan air mata, orang bilang aku perempuan lemah. sedangkan bg aku, biarkan lah keluar semua kesakitan di dada aku ini. aku tak susahkan org lain untuk minta sesiapa tampung kepiluan dan dalam nye sakit yang aku rasa.habis aku menangis...habislah kesakitan ini. dan kalau aku menangis lagi...biarlah cepat2 berhenti supaya aku dapat rasa lega.kalau pun tidak habis sekurang-nya sakit itu kurang.

semua orang tau menyakiti hati aku.sedang aku cube memberi yg terbaik untuk semua yg berada disekeliling aku, ya Allah...tup tup dapat msg dr mama. dia bg aku num topup. ish...mak nih...eka xmintak pun.;p

sedih rasa bile terus-terusan makan hati dengan perangai org yg kita cintai....

2 comments:

  1. saya tahu mereka pun tahu...tapi xsemua tentang org yg kite tahu kan??
    semoga kite semua tabah menghadapi segala...

    ReplyDelete
  2. tq ...rindunyer aku kt ko. makin dewasa, makin hebat dugaan..ya Rabbi..jgn Kau tarik rasa TABAH dan SABAR ini pergi..

    ReplyDelete