Tuesday, May 3, 2011

Nafas Baru..

assalammualaikum...
hurm..harini sgt bz dgn keje.esok pun aku kene menghadap banyak bende..dengan perangai org yg mcm2..dgn perangai bos, kadang2 rasa dh fedup dgn routine aku hari2. bila pagi2 lagi aku dh disound oleh bos..huu..silap aku gak tak datang keje tanpa notis kat dia.apeda muai...ala..aku bukan sengaja.dah hp aku pulak pg tu out of cdit.

teringat impian aku kecik2...bile besar nak jd ape? aku dgn lajunyer jawab nak jd doktor! since primary school aku bergerak ke arah itu. tup tup aku baru sedar yang aku tak mampu.mungkin dr segi akademik aku boleh dpt lah result cemerlang klu aku rajin.cume............praktikalnyerrr tuh..aku takut nk handle bende2 ngeri! heee...gayat la aku.nk makan ubat pun aku pk sejuta kali.

aiyaaaakk...hakikatnyer aku xbole nk patah balik. sbb aku sedar time tu aku dh form 5.hahaha...wat penat aku study biology bersungguh2..huhu .adakah aku belajar tidak ikhlas....hehehe.dulu selalu dgr cikgu mengomel jgn belajar sbb nak exam je, abes exam semua luper...hehehehee...akukah termasuk dlm golongan itu? sendiri jawab lah muai....jeng jeng jeng....

indahnyer beb klu ingt balik nakal2 mase sekolah..syiokkkk....dgn konflik remaja nyer lain..penat tgn lah klu aku nk habaq kat hang..hehehehe

ehh...mother's day dah nk dekat..aku tgh pk ni ape yg nk bg kat mak.........sayangnyer kat mak,mama,ummi,ibu,mommy..............i love you! eka sayang mak sangat2!

oklaa...mcm dah ngantuk. xtau nk citer ape...saje teringat kenangan kecik2. sbb sekarang dah besar...mcm2 jadi...dan sekarang aku ingin berdiri dgn nafas yang baru...

"yang baik jadikan teladan..yang buruk jadikan sempadan"

No comments:

Post a Comment