Friday, August 12, 2011

dapur aku dah ade esbok!!!

selamat siang semua...

lg berapa jam nk buke pose nih. dah pikir2 tak ape yg tekak nak makan utk arini. aku? hari ni nk makan nasi lemak kot. balik ni jom follow g bazar permas 10.=) arini tekak aku terasa nk minum air tebu. itu jelah..kuih muih ni aku tak terlayan sgt. 

semalam aku ngan natrah dapat habuan besar! huhu...sedang aku lepaking2 kat rumah. tetibe...tok tok tok..ade org datang. natrah takde..so aku lah yg merajinkan diri dan dgn lemah gemalai aku g bukak pintu. oh..kakak satu sekolah nat. datang2 ko tau dia nak bagi rumah aku ape.... 

hah...hambek kau. peti ais setinggi aku dan berkaler hijau!!!! btw..thanks la kakak tu sbb sedekah peti ais dia kt kiteorg. dia beli yg baru, so yg lame still ok, dan rse menyemak kat rumah dia...then dia pass kt umah aku yg mmg ketandusan barang.hikhik. rezeki bulan pose..lepas ni ade reason malas masak x??hahaha

yg bestnyer kaler hijau. kire zaman tok nenek la. tgk colour je dh tauu...senyum simpul!.....trend skang color esbok dh tukar colour grey, hitam..ade tu all white. mase pon merubah warne fashion barang2 elektrik youuuu...

ok..operasi susun barang di dapur will start soon! same2 doakan mudah2n rezeki kakak tu bertambah2..lepas ni sape2 nk tukar sofa ke..nk tukar katil yg baru2 tu..yg lame hantar lah kat kami ye.hikhik...pesanan utk jiran2 jalan permas 5/9!! huuhuu.......................tata!

2 comments:

  1. mak aku pun ade peti ais hijau..same umur kite dah..hehehe...elok lagi peti ais tu..

    ReplyDelete
  2. umah aku pun ade satu..elok jugak!!!=) bagus betul barang lame2 nih...

    ReplyDelete