Thursday, August 18, 2011

tidak terduga

things happen with a reason. i really hate this feeling actually. i found it hard to tell, it hard to take. seems like no more chance and hopefully no more tears. 

jangan kau kenang-kenang. terus saje berjalan. jangan kau jenguk-jenguk. terus saja berlari. nanti kau dapat permata indah yang lain. 

ye...utk menenangkan hati aku. ade org berkata begitu. betul jugak.sampai bila aku nk sedih dan meratapi nasib. aku bukan tak diberi hidup. jadi peluang hidup tak perlu aku sia-siakan.

jangan membazir masa.waktu terus bergerak. jika org sudah tidak mahu ambil peduli. jangan kau tergamak menjatuhkan lagi maruah kau dengan beribu penyesalan.letak diri ditempat yg bermaruah. aku sudah terlalu lama meletakkan diri untuk memenuhi kemahuan org lain. untuk hanya menggembirakan org lain.untuk membiarkan org sekeliling aku tersenyum.

kali ini..biar aku sendiri. malam ni biar aku mencari arah aku sendiri. aku nk motivasikan diri aku dengan kewarasan.dengan kecekalan. 

aku bertemu janji malam ni. dengan siapa? =) dengan org yg benar-benar memahami perasaan aku. dengan org yg sentiasa menyokong perjalanan...jatuh bangun aku berpijak dibumi ini. siapa? dialah diri aku sendiri. aku ingin memberi layanan terbaik utk diri aku sendiri. aku ingin memberi ganjaran kepada diri aku sendiri. 

=) senyum....malam ni nak cari ikan bakar yg dh lama rse nak makan. lepas tu kita tgk wayang ok!



No comments:

Post a Comment