Sunday, August 7, 2011

entry baju raya bermanik-manik

selamat berpuasa!!!!
ade ke yg ponteng hari ni. xtau nk cite ape. sume biase2 je.. .

ade cite yg xbest. aku jenjalan nak tgok2 baju raya kt pasar karat . tup tup terstop kat satu kedai yg berawek cun ni. sebelum nih aku dh abes duit kat jualan lelong levi's, converse, mcm2 la brand. ak ni tak berapa heran sgt pun..sbb harganyer klu aku tgk kat mall tu melampau2.tp sebab sale terbang gakla duit kt situ.

sambung citer aku kt pasar karat. sebelum ni aku dh cakap dgn si jejaka J nak pegi kota tinggi cari baju hijau. tp mata ni dok gatal gak nk cari kat psr karat. hishh..inilah pempuan. nmpk kt patung pakai terus aku tertarik. mule2 tanya harga..dia suh masuk. dia suh try nmpk lawa. dia bodek2 aku terus xckp banyak. keluar je duit. 

xsmpi masuk kete..hati start rse mcm ala-ala menyesal pulak.knp beli dulu!! aku xg kota lagi. dan yang pasti harga dia letak mahal disitu.! adoiii.......jejaka J hanya mampu memanaskan hati aku lagi ade. sabor jela awk ni abang!....

smpi la skang aku masih agak geram-geram ayam kat pasar karat. kesimpulan..korang pilihlah baju raya yg betul2 berkenan. jgn ikut nafsu atau terpedaya. peniaga mmg pandai bercakap.yang mereka mau hanya untung woooo!! 

dan aku pulak... mcm nk gigit2 je baju tu. tp nk tgk kt kota tinggi gak..dan aku pasti aku akan lebih geram.huuuu

2 comments:

  1. ala tokey ayam kan manyak duit setakat nak beli baju raya 10 pasang pon xpe...

    ReplyDelete
  2. byk la ko cica..aku geram sbb tgk on9 lg byk bju yg lebih gorgeous and look elegant! harga dia pun lebih kurang dgn baju aku tuh!!! hampanyerrr...

    ReplyDelete