Saturday, August 13, 2011

salam kenangan

assalammualaikum...

masih ade yg sudi ke mahu membaca entry aku?

aku diam. hari ni sepatutnya janji aku dgn dia nak cari barang-barang raya kat ayer hitam. tapi nampaknyer..aku keluar shopping barang aku sendirilah. mungkin terapi terbaik saat hati seperti rasa tiada rasa.

jujurlah dalam bicara. itu yg aku mohon...aku tidak menghukum, apetah lagi mau naik gila.

dan tahniah juga kerana membuktikan, hubungan ini ade pengganggu yang buat cerita tak betul. dulu aku tidak percaya, dan sekarang aku akui..kerana aku mencari bukti. dan bukti itu menunjukkan dia tidak bersalah. mungkin ingin menarik perhatian...maaflah..kerana aku benar2 ikhlas berkawan. bukan ade niat lain. tp nmpaknyer...org itu yg berniat songsang.
=================================================================================

ade org yang kemaruk sangat selalu memohon jangan berhenti mencintaiku. walau buruk yg kau dapat pun, kau cube telan kerana kesanggupan kau menerima dia dan terus menzahirkan ayat2 cinta.

adekah bahagia? titik. 

salam kenangan untuk semuanya...kalau ade jodoh kita jumpe lagi. titik.

1 comment:

  1. nape ni babe??sabar k...aku doakan kau dari jauh...semoga bahagia itu milik kita...

    ReplyDelete