Monday, August 8, 2011

kesian kau cinta

aku blog walking masakan tdi..hermmm...mcm dh tau je balik ni nak berbuka ape.

ok.aku nk smbung..kesian betul kadang2 aku tgk org yg terhegeh2 untuk mencari cinta ni. ko tanya aku? ade tak aku berpengalaman cmni. ade kot!! haha

semua org ade. tp yg lawak bila kau sayangkan dia mcm nak rak tp dia buat bodoh je. dia sayangkan org lain yg sebenarnyer lagi bulat-bulat penipuan. Allah kan adil..memang semua akn terlondeh satu-satu. jadi watpe ko takut.

klu ko rse cinta ko cukup suci, sucikah cinta ko tu kat mata Allah. hurm...ade tu yg sanggup buat fb utk makwe dia, buat blog utk mencurahkan rasa hati konon2. aku sendiri pernah ade org buatkan fb..konon sayang lah.tp sebenarnyer penipu. bile blog walking td, ade la sorang mamat ni yg kemaruk sgt dgn awek dia, padahal awek dia tak layan pon.malah tak mengaku pun itu bf dia.kesiann...dah dia dok sedey merindu..ade pulak kesah yg terbalik.perempuan tu dok sibuk la nk menanti cinta lama berputik lagi.adeh deh...macam2 cerita la.

aku pulak...nasib lain sikit kot. aku tak diendahkan pun dialam maya, okey what...aku leh wat sesuke hati aku. sebenarnyer senang je..klu bf ko sendiri xnk layan korang bila ko on9...heyy..ramai lg kawan yg ade. xsemestinyer dgn lelaki, kwn perempuan pon ade. sesekali lupekan jelah bf ko tu..sebab dia pon taknak ingt kat ko.klu dia ingt ko reply jelah..ataupun klu dh reply tp dia buat meluat dia nak reply msg ko..angkat kaki jelah dr sakit hati. hiburkan hati dgn manusia lain..

ini bukan maksudnyer ko laju2 tahap maksima cari jantan lain(if korang perempuan la) ko pegilah buat keje lain kan. agak kasar entry aku dan bahasa aku kali ni. ade aku kesah? ko ingt aku tak tau ko labelkan blog aku ni sebagai hape?

ape kau ingat blog aku nih cerita mr bean ke ko nak buat lawak2 haa....? agak kurang siuman disitu. eleh..karya kau pon funny jugak! opsss....

babai. maaf ye bulan2 pose ni tangan terlaser pulak. ini general penulisan...=)

No comments:

Post a Comment