Wednesday, July 20, 2011

demam bola

hishhh...bosanla aku dgn blog aku nih...sebab aku xdpt nk letak gbr aku. biaselah..hp murah. aku ingt nk tukar hp baru la bulan ni. tp tak kesampaian lg hajat aku. hp yg bole aku snap pict yg cantik or xsemestinya cntik...tp yg penting aku leh put in sekali gbr dgn mudah setiap kali aku buat entry kesah hidup aku. baru best..aku yg nk tgok pun xjemu ade gambar2. 

cakap pasal bola..aku ni bukan lah kaki bola gila2. tp dlm banyak2 sukan, aku suka tgk bola! tambah2 mak ngan adik2 aku mmg kaki bola. ayah....?? hehe...ayah xpun. sikit2 je dia tau. uhhh...yg jd aku bertambah jauh dgn bola bila si dia mmg tak heran pun pasal bola. contoh mcm world cup baru2 ni, aku xtgk pun setiap match..klu aku balik rumah brulah tgk siaran ulangan kt astro tu. 

cuma bila team malaysia skang ni dh mula bangkit, aku mmg betul2 nak tgok. liverpool aritu aku dpt tgk. heyy..bg aku, skuad kita bermain cemerlang hokeyyy! chelsea esok...apepun aku mesti tonton!! aku tak nak miss...untuk match hari sabtu ni utk penentuan masuk dgn singapore pun antara wajib tonton yg ade dlm list aku. 

dah xsabar nih..............simpan suara dan ekspresi wajah.opsss....=)

No comments:

Post a Comment