Wednesday, July 20, 2011

Kau Setia Tak?

mulut kau kata kau setia. mulut kau kata kau sayang. mulut kau kata kau cinta.mulut kau kata kau rindu. mulut kau kata itu ini....

kau setia tak? aku tanya nih....jawab lahhhhh!!!....aku nak tau sebab...................

sebab cinta itu ada rasa menakluki. kau mahu jdi raja kan? jadi izinkan aku jd permaisuri yang paling bahagia. sebab kau akan jadi raja yang paling bahagia. itukan janjiku...akan selalu membahagiakan raja di hatiku...raja di dalam kehidupanku.

setia tu penting...sebab ape? aku tau kau tau...semua org tau. tapi biasala kannn..ade yang nakal-nakal sikit. ooohhhh...sikit je..tak banyak. tak jadi hal asalkan aku sayang kau kan. itu selalu aku dgr.. iye...aku tau kau sayang aku. aku pun kan sayang kau. 

sama-sama setia kan indah...kau akn ade aku dimane saja...dan aku juga ada kau kemane saje!!!

sekian...terima kasih, i love you!!!

No comments:

Post a Comment