Tuesday, July 5, 2011

oyeehhhh....RnD aku cedapppp

dah nak tamat mase kuliah eh eh....rindu mase blaja la pulak. mase kerja la beb...

baru selesai RnD yg alhamdulillah success....bg rase kat semua orang depa kata buleee jual nih!. lega noooo...aku senyum2 je.dalam hati aku dok kata, tak sia-sia jampi serapah aku membebel sebab dah takde hati nak keroje...hikhik...jgn btau bos ini statement! ops..;P

sorry la bos, asek buat keje yg same sgt membuatkan otak aku menjerit2 utk keluar dr kepompong ini. naseb ade tugasan RnD nih. leh aku bereksperimentasi skil memasak. aiyakkk......dah 4 kali try and error yang ini bru leh makan ooooo...ingt senang ke nk launching new product.

kena kira kos, bahan2, penerimaan consumers...itu belum lagi part dia punyer nutrition lagi. haishh...semua la aku nak kena ngadap! tp xper..paper work yg berlambak tu aku simpan , tp jgn smpi jd pekasam lak. nanti bos aku jeling aku.






itu gambar2 yang bulee korang tgok. yg lain PnC yoooo! takkan aku nk bg resepi lak kan...oh...tak laris pulak produk ini dipasaran.hikhik..agaknyer sbb ni kot bos aku sayang kat aku...banyak rahsia syarikat ditangan ku....hiiihiii...gile kuase kejap. hakikatnyer kuli batak je yg dipenuhkan dgn semua keje2~

ok tata u ols..jumpe lg tau. hari ini mood cinta...tu semua jadi tu. haha...nak tau kenapa...barang aku order dah sampai. pst pstttt...rahsia tau..jgn cakap dgn dia barang aku dah sampai.!!!! yeay...yip yip hurayyyyyy....

assalammualaikum...zasssssssssssssssss.

No comments:

Post a Comment