Wednesday, July 20, 2011

hawa and muai

td aku mkn mee maggie..nak isi perut sbb pg td xsempt breakfast. lunch pulak malas nk kuar. lelapkan mata kat surau. 

cerita psl mlm td, aku jumpe kwn lama aku since kami sekolah teknik kat rembau, and masuk satu U di shah alam. nurul hawa othman..dulu mse aku form 4 aku dok sebelah dia. teringat mase subjek sejarah..dia suka tido dlm kelas dgn selambenyer.hehe.aku kesian ngan cikgu kt depan tu...sbab klu kelas dia mmg semua akan tersungkur layu. aku? bukanlah nk kata aku rajin ke hape...tp sebab kesian, aku tahan kan mata tgk dia. klu tak silap nama cikgu tu cikgu saadiah. mmg tersengguk2 lah kepala...=)

banyak betul kenangn tercipta antara kami. kerana aku dan dia berada di sekitar kawasan yg sama ketika itu. huh...percintaan zaman sekolah aku pasti jd isu hangat tiap kali bertemu. haha...

hawa baru memulakan kerjaya dan dia ade training disini dgn 4 org lg kwn dia. mcm biase, peneman jiwa ragaku yg sentiasa disisi dan setia ikut aku ke sane sini juga ada, kami bawa mereka makan ns beryani house kat belakang plaza angsana. lapar betul dorang...pinggan licin. aku smpi kene tegur sbb tak henti2 mulut bercerita itu ini smpi ns beryani gam kambing aku baru luak separuh. bila dh kene tegur..malulah aku, decide stop jela makan.  

lpas tu sambung borak kat danga bay...sedar2 jam 10.30 mlm..masa utk pulang. sbbnyer peneman aku pun penat dr tdi belum rehat. hawa n kawan2 pun bru smpi dr melaka...aku pulak mata mmg agak berat je...

perjumpaan setelah hampir 5 thn berakhir..entah bile dpt bertemu balik memandangkan kesibukan kami. yg pasti klu aku kawen hawa and famili wajib datang!!

aku pulang semula ketempat perjumpaan kami, kwsan parking mamak di perling.........mata sudah berat. jawapannyer tidur!!!

No comments:

Post a Comment